Виявлена помилка в особистих даних профіля і невдається відредагувати?
Шановний абітурієнте!
Якщо підчас реєстрації була зроблена помилка в Призвищі, Імені чи По-батькові, то в налаштуваннях профілю можливість самостійно виправити не доступна. Ми це робимо спеціально, для того щоб особисті данні користвучів можа було використовувати для офіційних заходів, таких яки фахові випробування, формування спісків до зарахування тощо. Тому, якщо виникла така ситуація, треба направити повідомлення адміністратору системи і вказати коректні дані. Ми самі виправимо помилку.
Для відправки повідомлення, треба у внутрішній системі обміну повідомленнями, доступ до якої у верхньому правому куті прямо перед прізвищем користувача, знайти користувача "Приймальна комісія СНУ ім. В. Даля". В полі пошуку достатньо ввести тільки початок імені користувача поки система не запропонує обрати необхідний варіант.
Продуктивної роботи в системі та успіхів у вступі!